Tuesday 20 November 2018

MANFAAT BERBISNES GAYA PROJEK STG

Teks : Noor Azlin Muhammad


Ada yang bertanya, apa yang seronoknya berbisnes gaya STG ni?

Baiklah, berikut disenaraikan beberapa kelebihan yang ada pada STG dan tiada pada bisnes lain.

1. Tertakluk kepada Pelan Perniagaan Sahajidah Hai-O Marketing.
5 ciri keistimewaan yang ditekankan adalah, adil dan saksama, praktikal, sistem markah timbunan, berkongsi keuntungan dan menuju ke arah wawasan.

2. Bisnes
Transaksi belian stok dan penjualan produk wujud. Bermakna ini bukan skim cepat kaya, ya!

3. Syarikat yang kukuh.
Sahajidah Hai-O Marketing Sdn Bhd adalah syarikat yang kukuh di pasaran dan telah beroperasi sebagai syarikat Multi Level Marketing (MLM) selama lebih 26 tahun.

4. Produk berkualiti
Pelbagai produk untuk manfaat kesihatan, kecantikan, keintiman, penjimatan, keperluan harian, makanan, minuman, pakaian dan pelbagai lagi dipasarkan. Produk adalah halal dan mendapat kelulusan badan-badan tertentu seperti JAKIM dan KKM.

5. Kentungan runcit
Pengedar akan menikmati keuntungan 10% sehingga 20% bergantung kepada jenis produk.

6. Bonus prestasi
Ia merupakan bonus pencapaian kumpulan. Kadar bonus adalah bermula dari 3% sehingga 41% bergantung kepada kedudukan pangkat pengedar. Setiap 9 atau 10 haribulan, bonus akan dimasukkan terus ke dalam akaun anda tanpa gagal.

7. Bonus Perkembangan SM
Syarikat memperuntukkan 15% daripada jumlah jualan BV sebagai Bonus Perkembangan SM.Selagi anda seorang pengedar yang berpangkat SM dan ke atas serta memenuhi syarat-syarat tertentu, anda layak menikmati bonus ini.

8. STG ada Tabung Kereta
Tabung ini bertujuan mempertingkatkan imej profesional pengedar dan mutu kehidupan mereka. Asalkan anda berkelayakan, anda boleh memilih sebuah kereta idaman untuk kegunaan sendiri. Kosnya akan dibiayai oleh Sahajidah Hai-O Marketing Sdn Bhd.

9. STG ada Tabung Wawasan
Syarikat akan memperuntukkan 5% dari jumlah jualan BV setiap bulan sebagai Bonus Projek Wawasan kepada semua pengedar yang memenuhi syarat-syarat tertentu.

10. Bonus Pemisahan CDM
3% bonus dinikmati oleh CDM yang melahirkan CDM lain di bawah rangkaiannya.

11. STG buat pemasaran melalui Facebook, Instagram dan Watsapp
Melalui perkongsian di media sosial sahaja, orang dapat mengenali anda dan produk yang dipasarkan. Tak perlu ketuk pintu rumah orang. Sebaliknya, orang yang akan cari kita.

12. STG bimbing secara online dan offline
Jangan risau sekiranya tak pandai berniaga, kerana anda akan diajar cara-cara mempromosikan produk secara atas talian atau tidak. Mentor akan bimbing anda melalui kelas-kelas percuma, mahu pun berbayar dari masa ke masa.

13. STG adakan seminar MINDA MAGNET REZEKI
Ilmu Spiritual Online Entrepreneur diberikan dan memang terbukti hasilnya.

14. STG adakan SEMINAR FACEBOOK GENIUS
Seminar ini mengajar dan membimbing usahawan cara pemasaran melalui media sosial, terutamanya Facebook.

15. STG menyediakan bahan-bahan pemasaran
Anda akan dimasukkan ke kumpulan tertutup STG di Facebook. Di sini mereka berkongsi testimoni keberkesanan produk. Menyediakan semuanya untuk menjayakan anda. Anda hanya perlu copy and paste sahaja.

16. STG ada coach, mentor, leader yang akan membimbing
Anda akan dibimbing dari satu tahap pencapaian ke satu tahap sehingga berjaya. Sekiranya perlukan bantuan, mereka sedia membantu.

17. Penyata bonus diterima oleh semua bank untuk pembelian aset
Sudah ramai yang membuktikan, penyata bonus SHOM laku untuk urusan pinjaman bank bagi pemilikan rumah dan kereta mewah.

18. STG ada pelancongan percuma
Setiap 2 atau 3 kali setahun, usahawan STG dapat menikmati percutian lima bintang secara percuma ke tempat-tempat terpilih di seluruh dunia. Tertakluk kepada syarat yang ditetapkan.

19. STG bergerak secara berjemaah/ berkumpulan.
Tiada istilah, yang atas meninggalkan yang di bawah atau yang di atas menindas yang bawah kerana para usahawan STG bekerja dalam satu pasukan. Mentor akan sentiasa memotivasi dan menginspirasikan rakan bisnes di bawah rangkaian masing-masing. Memberi galakan,semangat dan bantuan dalam pelbagai aspek untuk memastikan anak bisnes sama-sama mengecapi kejayaan dari satu pangkat ke pangkat yang lebih tinggi.

Wah ! Tidak mustahillah kenapa ramai pengedar dari pelbagai latar belakang pekerjaan memilih Projek STG sebagai pekerjaan kedua mereka secara part-time. 





No comments:

Post a Comment