Friday 30 November 2018

PROJEK STG - SALES MANAGER KELAHIRANKU

Teks dan foto : Noor Azlin Muhammad


Setahun lepas pada Ogos 2017, saya naik pentas seorang diri untuk pangkat pertama bergelar Sales Manager. Tahun ini, September 2018, naik lagi untuk pangkat kedua bergelar Senior Sales Manager. Bezanya kali ini saya tidak keseorangan. Kali ini ditemani dua orang leader hebat dari rangkaian saya. Kami diraikan bersama-sama di atas satu pentas berprestij, di majlis gilang gemilang Penganugerahan SM/SSM 2018 di Ideal Convention Centre Shah Alam.

Indahnya, Alhamdulillah.

Pejam celik, pejam celik. Tak sangka sudah melangkah sejauh ini dalam #projekSTG.
Sudah melahirkan empat orang Sales Managers dari pasukan saya, yang masing-masing sudah pun mempunyai rangkaian bisnes sendiri. Macam tak percaya pula boleh jadi cikgu bisnes ni.

Ingat pesan mentor, Successful Leader not only has a follower, but produce more Leaders.
Insya Allah.

Sebab tu saya suka bisnes gaya STG ni.
Kita belajar buat duit dan kita ajar orang lain untuk buat sama.
Kita bukan senang seorang diri, tapi kita bantu rangkaian kita untuk senang sama-sama.

Gembira meraikan anak-anak bisnes, SM Fazlina dan SM Siti Norzaharah.
Bangga dengan kamu dan kamu.

Kami, usahawan SHOM.


No comments:

Post a Comment