Tuesday 20 November 2018

BINA PENDAPATAN KEDUA MELALUI PROJEK STG

Teks : Noor Azlin Muhammad


Memori semalam,19hb November 2018.

Melawat anak bisnes dari legasi SM Cat Zara di Port Dickson, Negeri Sembilan iaitu SM Raja Saidatul Onn Jalil. Beliau adalah pemilik Restoren Kulit Kayu Manis yang telah 9 tahun beroperasi di sini.

Diri sendiri pun kagum dengan pencapaian Sales Manager ke empat, kelahiran CiklinTeam ni. Hampir setiap bulan berjaya capai sasaran jualan yang telah ditetapkan. Jualan peribadi beliau telah mencecah lebih RM21,000 hanya dalam beberapa bulan sahaja menyertai Projek STG.

Hari ni saya berpeluang peluk Kak Raja erat-erat, tap energy beliau! Kak Raja telah membuktikan bahawa beliau mampu membina pendapatan ke dua melalui Projek STG. Menguruskan dua bisnes dalam satu masa. Hampir setiap hari restoren penuh, makanan habis. Produk SHOM pun terjual laris.
Kata beliau,"Seronok sangat buat Projek STG ni.Senang gila !"
Wow, hebat betul !

Sebenarnya, inilah kali pertama kami berjumpa mata. Selalunya berinteraksi secara online saja.Tapi rasa macam dah lama kenal tau, mesra sangat orangnya Kak Raja ni.

Alhamdulillah, asbab projekSTG, menemukan saya dengan ramai rakan-rakan bisnes yang positif dan hati baik. Orang kata, nak jadi positif kena duduk dikalangan orang-orang positif. Kalau nak berjaya bergaullah dengan orang-orang yang berjaya. Kita boleh pilih di kelompok mana kita hendak berada.

Saya usahawan SHOM.

No comments:

Post a Comment